Tabara altfel
Asa cum v-am obisnuit, o sa povestesc astazi despre un proiect cu care eu rezonez foarte tare, un proiect care “educa” copiii nu doar ii ‘invata”.
Este vorba de “Tabara altfel“, o experienta in urma careia copiii nostri vor sti ce este mai bine pentru ei, vor sti sa se cunoasca pe ei insisi, sa se dezvolte cu incredere si sa traiasca sanatosi si responsabili.
“Tabara altfel” este un proiect derulat de o echipa de specialisti NLP sub egida Institutului Kutschera din Austria.
Metoda Resonanz a fost dezvoltata de Gundl Kutschera si poate fi descrisa ca un model holistic în care sunt integrate instrumente eficiente pentru a trai rezonanta, instrumente ca: super learning, hipnoza, logoterapie, training mental, Programare Neuro-Lingvistica, teoria sistemica si învatarea experientiala.
Scopul NLP Resonanz în scoala este ca fiecare persoana – copil sau profesor – sa îsi traiasca starea de rezonanta în fiecare zi. Conceptele esentiale ale metodei sunt: obtinerea competentei de sine (a fi în rezonanta cu propriul eu interior) si obtinereacompetentei sociale (a fi în rezonanta si cu ceilalti “a cânta în orchestra”).
De ce “Tabara altfel“? Din foarte foarte multe motive, pe care imi doresc sa le descoperiti singuri. Dar cele mai importante dintre ele sunt urmatoarele:
- Copiii Altfel sunt Puternici
- Copiii Altfel sunt in Rezonanta
- Copiii Altfel sunt Fericiti şi Relaxati
- Copiii Altfel au mai multi Prieteni
- Copiii Altfel Invata mai bine
- Copiii Altfel sunt Responsabili