Operator Ambulanța Cluj către un părinte: Eu nu răspund deloc. E copilul dumitale, nu trebuia să laşi să se ajungă până aici

Un operator de la Ambulanța Cluj a umilit o familie, disperată își ducă bebelușul la Spital.

Iosif Zagor, tatăl bebelușului, a sunat la 112, iar acolo a fost certat, în loc să fie ajutat.

Tatăl fetiţei: „Sărut mâna, fetiţa urinează şi când urinează are sânge

Operator ambulanță: „Medicul de familie, domnu”.

Tatăl fetiţei: „La ora asta nu am medic de familie”.

Operator ambulanță: „No şi acuma ce să vă fac pentru asta, nu vă supăraţi? E opărită?

Tatăl fetiței: „Nu e opărită”.

Mama fetiţei: „Am observat când urinează e sânge, am schimbat-o de pampers şi plânge”.

Tatăl fetiţei: „Doamna scumpă, am căutat jumătate de oră maşină. Nu e urgenţa? Dacă fata îmi păţeşte ceva, răspundeţi”.

Operator ambulanță: „Eu nu răspund deloc. E copilul dumitale, nu trebuia să laşi să se ajungă până aici. Nu răspund eu deloc. Înseamnă că nu te-ai uitat la ea, foarte simplu. Eu nu răspund, răspunzi dumneata şi nevasta dumitale, nu sunt ai mei copiii. Eu pe ai mei mi i-am crescut. Eu sunt obligată pe urgenţă. Ce mă înveţi tu pe mine? Tu să îţi vezi de copil mai bine. Răspunzi, că e al tău”.

Discuția din noiembrie 2020 a fost primită numai acum de familia umilită, după ce a făcut o cerere la Serviciul de Telecomunicaţii Speciale.

Iosif Zagor, tatăl bebelușului: „Doamna de la ambulanţă nicidecum nu a vrut să-mi dea o ambulanţă pentru fetiţă. M-a jignit, m-am simţit foarte jalnic când a vorbit, pentru că zicea că nu pot să caut de copiii mei, deci nu am cum să ingrijiesc de copiii mei. Am sunat de foarte multe ori, de 3-4 ori am sunat ca să trimită ambulanța. Când fetiţa plânge şi când sângerează nu cred că asta nu e urgenţă. Doamna îmi zicea că nu e urgenţa. Aş vrea să se ia măsuri”.

Șeful Ambulanței Cluj, despre comportamentul dispecerului care a umilit doi părinți: Se poate lua orice măsură

Directorul Ambulanței Cluj, Horia Simu, a declarat la Digi24 că s-a constituit o comisie de anchetă privind modul în care un dispecer 112 s-a comportat când a fost sunat de cei doi părinți care au cerut ajutor pentru bebelușul lor de un an și jumătate.

Departamentul pentru Situații de Urgență s-a sesizat cu privire la această situație și a solicitat declanșarea unei anchete disciplinare împotriva operatorului SAJ Cluj, a comunicat Serviciul de ambulanță Cluj.

“Ne delimităm categoric de un astfel de comportament total neprofesionist și nu vom admite ca astfel de situații să fie tolerate, acestea îngreunând scopul comun al tuturor serviciilor de urgență de a răspunde prompt și eficient cetățenilor care solicită ajutorul prin apel la numărul unic de urgență 112.”, potrivit sursei citate.

Dragi parinti, va invitam sa va alaturati comunitatii noastre cu un simplu click pe butonul de mai jos.
Veti primi pe email in exclusivitate articole despre parenting, scoala, sanatate, nutritie, sport, timp liber, etc.
Veti primi invitatii la evenimentele online si offline pe care le organizam cu diferiti specialisti
Veti putea participa la diverse campanii si concursuri pe care le derulam impreuna cu brandurile partenere
Pentru a fi la curent cu toate informatiile din proiectul ”Meseria de parinte” click pe butonul de mai jos.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *