Campanie sociala – Ziua Mondiala a Sindromului Down

Exista anumite subiecte despre care, oricat de mult as vrea si oricat de tare m-as tine, nu pot sa scriu. Pur si simplu nu stiu ce as putea spune sau ce as putea face. Nu-mi gasesc nici idei nici cuvinte. Uul dintre subiecte este cel cu copii bolnavi in general si Sindromul Down in special.

Imi accept limitele asa ca, fara orice alta introducere va spun ca cei de Saatchi Italia, au lansat o campanie foarte frumoasa cu ocazia celebrarii Zilei Mondiala a Sindromului Down care a fost in data de 26 martie. Campania este realizata de Saatchi & Saatchi Italia pentru CoorDown – Coordonatorul italian al asociatiei nationale a oamenilor cu sindromul Down.

Totul a pornit de la un mail trimis de o viitoare mama insarcinata cu un copil care a fost diagnosticat cu acest sindrom. Ea spune ca este insarcinata cu un copil care va suferi de sindromul Down si ca este speriata de faptul ca nu stie ce fel de viata va avea copil ei.

Pornind de la aceasta frica, s-a realizat aceasta campanie sociala, in care 15 actori care au acest sindrom “ii raspund” acestei femei. Fiecare dintre cei 15, o incurajeaza, spunandu-i ce poate si ce va putea sa faca copilul ei.

Pe Dailymail.com.uk puteti citi un articol mai complex despre campania al carei mesaj principal este:

Oamenii cu sindromul Down pot trai fericiti. Impreuna putem face acest lucru posibil. Toata lumea are dreptul sa fie fericita.”

[youtube Ju-q4OnBtNU]

 

Comenteaza cu contul de FB

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *