Campania Vita Force despre beneficiile nutritive ale legumelor si fructelor. La final avem #Concurs!
O metoda foarte amuzanta de a-i imprieteni pe copii cu legumele si fructele este sa le prezentati cele 7 mascote cu nume sugestive, adevarati luptatori de colectie: Brock the Rock, Căp.Șuna, Butoi Usturoi, Căpitan Banan, Maior Morcovior, Vine Tou și Para Militara 🙂 .
Personajele se regasesc si in varianta magneti de frigider si va spun imediat cum puteti intra in posesia lor. Mai intai insa as vrea sa va prezit eroii asa cum se cuvine:
Daca deja zambiti la citirea descrierilor de mai sus, atunci trebuie sa sa aflati ca in perioada 6 iulie – 4 octombrie, in magazinele PENNY Market din toata tara se desfasoara campania Vita Force. Scopul campaniei este de a informa copiii si parintii totodata despre beneficiile nutritive ale acestor legume si fructe intr-un mod cat mai funny si usor de memorat.
Mecanismul este simplu la achizitonarea anumitor produse participante la campanie sau pentru fiecare 25 de lei cheltuiti in magazinele PENNY sau XXL primiti cate un punct. La 40 de puncte primiti una dintre cele 7 jucarii din plus, gratuit. La 20 de puncte oricare dintre plusuri poate fi achizionat cu 15 lei. Pretul masotelor, fara puncte, este de 50 de lei.
Pe langa cele 7 mascote mai puteti castiga cate un magnet de figider cu unul dintre personaje, raspunzand la intrebarea de aici (se schimba saptamanal) si completand un formular.
Mai multe detalii despre Campania Vita Force gasiti pe site-ul oficial sau pe Pagina de FB Penny Market. De asemenea, nu uitati sa cititi si Regulamentul complet al Campaniei.
La finalul acestui articol va invit la #CONCURS, puteti castiga unul dintre cele 5 seturi de magneti (cu fiecare personaj).
Tot ce trebuie sa faceti este sa-mi spuneti care este leguma sau fructul preferat al micutului vostru. Puteti lasa raspunsul intr-un comentariu pe blog sau la postarea de pe Pagina de FB.
Durata concursului este de 7 zile, intre 10 si 16 august, iar miercuri 17 august 2016, cu ajutorul lui random.org voi anunta cine sunt castigatorii.
Premiile vor fi trimise castigatorilor direct de catre Penny Market si agentia care se ocupa de promovarea campaniei.
Pentru orice detalii suplimentare va stau la dispozitie.
Va doresc multa bafta si ne auzim pe 17 august.
Pana atunci insa, ca sa fiti la curent cu toate noutatile despre Meseria de Parinte nu uitati sa dati Like Paginii de FB sau sa va inscrieti la Newsletter.
One thought on “Campania Vita Force despre beneficiile nutritive ale legumelor si fructelor. La final avem #Concurs!”