40% dintre elevi nu au obtinut 5 la Testarea Națională la matematică si 30% la română

 

Ce ar mai fi de spus cand afli care este nivelul elevilor romani?

Ce viitor ii asteapta pe acesti copii?

Cine credeti ca este responsabil pentru aceasta situatie dezastruoasa?

Asteptam raspunsurile voastre in comentarii.

Comenteaza cu contul de FB

10 thoughts on “40% dintre elevi nu au obtinut 5 la Testarea Națională la matematică si 30% la română

  1. Și profesorii sunt de vină!!! Nu le mai pasa….ii trimit la meditații!!!
    Asa este modern !

  2. Nu e vina doar a profesorului. Profesorul preda, elevul studiază daca vrea și părintele se interesează de educația copilului.

  3. Eu cred ca este o dovadă clară că un sistem care funcționa acum 30 ani nu mai poate funcționa la fel acum. Vorbim de alte generații, alte mentalități.
    Să fim serioși, ce investiție face sistemul educațional în proprii angajați? Cum vrem rezultate bune cu un sistem vechi și depășit?

  4. Cei ce sunt clasa a 8 a acum…au stat în on-line un an jumătate. Deci…de ce ne mirăm? Nu au avut toți bani de meditații.

  5. Felicitari celor care au facut testele. Si-au obtinut scopul in proportie de 40%, respectiv 30%. Sper ca acum sunt fericiti ca educatia, in loc sa fie fireasca si utila, a devenit un proces cu scopul de a trece niste teste.

  6. Materia e stufoasă, copii mulți într-o clasă, material didactic sărăcăcios și depășit… Si nu în ultimul rând copiii obișnuiți cu gadgeturi moderne cumpărate de părinți lipsiți de timp și interes pentru educația lor… Copiii trebuie educați deopotrivă de profesori cât și de părinți… Dar e mai ușor să dați vina pe alții, decât să încercați să găsiți soluția.

  7. Nu am urmărit îndeaproape rezultate simulării la EN, le-am urmărit pe cele de la bacalaureat care, spre surprinderea mea, au fost mai bune decât în anul precedent. Nu mă așteptam la acest lucru dat fiind faptul că au prins cea mai lungă perioadă de școală online. Uitându-mă la subiectele de mate M1, fizică și informatică am putut observa că au un grad mediu spre avansat de dificultate. În clasa fiului meu majoritatea au obținut note peste 9, e drept că sunt meditați majoritatea dintre ei. Al meu nu ia meditații la matematică și la română, cu toate acestea a obținut la cele două materii note peste 9, deși profesorii i-au corectat la sânge. Ce vreau să zic e că dacă elevul e serios și muncește obține note decente.

  8. Profesorii se complac!
    Pe ideea “las’ca merge si așa!”
    Copii trebuie stimulați! Prim stimulator este profesorul, el stie solutia problemei si trebuie doar sa infiripe ideea copiilor, ei voi cauta rezultatul si multumirea profesorului de la clasa!
    Oare spun greșit, 🙄???

  9. Fiecare copil trebuie analizat individual ,vina poate fi atat a părințiilor cat și a profesorilor ,pot fi mai mulți factori care duc la eșec:limitele copilului,programa încărcata…etc

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *