Cum reusim sa ne ocupam atat de mult si de bine de fetele noastre
Mereu suntem intrebati cum reusim sa ne descurcam cu fetele singuri. Nu am avut niciodata bona sau alt ajutor in casa, noi le ducem/le luam de la scoala, noi le ducem/le luam de la antrenamente, noi facem teme cu ele si le oferim tot ce au nevoie.
Secretul nostru, si totodata marele noroc, este ca amandoi avem parte de angajatori intelegatori, care ne permit sa ne facem programul asa cum ne dorim, care au incredere in noi si stiu ca suntem oameni de cuvant care nu isi lasa treburile neterminate. Si chiar daca uneori muncim la ore total anapoda, important este ca reusim sa ne rezolvam toate indatoririle.
Au fost si momente cand datorita acumularii de “obligatii” (daca pot sa le spun asa) nu am reusit sa tinem pasul cu jobul, asa ca am fost nevoiti sa renuntam temporar la alte angajamente. Prin rotatie, cand eu, cand Cristi, ne-am asumat in totalitate cresterea fetelor si iata ca deja se fac 10 ani de cand pot sa spun ca ne descurcam mai mult decat onorabil.
Inototdeauna i-am incurajat si pe cei din jurul meu sa caute angajatori care pretuiesc omul si nu neaparat angajatul, care se intereseaza si de viata particulara. Angajatori care stiu ca multumirea sufleteasca si implinirea de acasa sunt cele care dau randament si la locul de munca. Aproape de fiecare data mi s-a raspuns ca am avut noi noroc, ca ce avem noi nu se mai gaseste.
Astazi vreau sa va dau exemplul unui angajator super cunoscut, care a lansat o campanie de amploare prin care isi doreste sa ii inspire si pe altii sa-si rasplateasca angajatii dincolo de sfera jobului.
Odata cu lansarea campaniei campaniei “Meriti sa fii surprins”, Lidl a inceput sa priveasca lumea dintr-un alt unghi, trecand peste clasicele mesaje de multumire sau obisnuitele prime.
Ca semn de recunoastere pentru meritele angajatilor, Lidl a demarat o serie de actiuni prin care sa-si surprinda angajatii, stabilind astfel ca avem nevoie si de alte certitudini in viata noastra decat cea a muncii, unele mai placute sufletului.
Desi campania a fost lansata initial pentru clienti, nivelul urmator a fost ales in mod natural, pentru ca prima conditie pentru ca o companie sa aiba succes, este sa aiba oameni care lucreaza cu dedicare si implicare.
Surprizele pe care Lidl le-a pregati angajatilor sunt din cele mai diverse si au ca subiect pasiunile personale din vietile private ale acestora. Indiferent ca a fost vorba de un meci de fotbal impreuna cu Duckadam sau un zbor cu avionul alaturi de un instructor de zbor, suprizele au atins o coarda sensibila, ce tine de latura umana.
Puteti vedea mai jos una dintre surprizele pregatite de Lidl, de data aceasta pentru Adrian, care a fost votat ca fiind cel mai amabil, zambitor si harnic angajat. Afland ca este un familist convins, care petrece foarte mult timp cu familia, Lidl a decis sa organizeze o surpriza care sa-i includa toti membrii familiei.
Ce a iesit puteti vedea in premiera in clipul urmator.
Pe mine m-au impresionat foarte mult suprizele puse la cale de Lidl si mi-au dat argumente pentru a arata ca exista si angajatori altfel.
Lidl nu se opreste aici, suprizele se vor tine lant si chiar daca momentan sunt secrete, am aflat ca ele se vor desfasura mult timp de acum incolo pe intreg cuprinsul tarii.
Ca sa fiti la curent cu toate noutatile despre Meseria de Parinte nu uitati sa dati Like Paginii de FB si sa va inscrieti la Newsletter.
Foarte frumos!