Cine-ar bate un cui in cauciuc inainte sa plece cu masina?!

– Si acum va invitam sa faceti un testdrive. Cine vrea sa conduca trebuie sa semneze intai un formular, cine este pasager deja poate sa coboare la masini.

Anuntasem ca o sa conduc si eu, dar eram pe tocuri de peste 12 ore si aproape nu imi mai simteam degetele de la picioare. As fi dat orice sa pot sa ma descalt chiar acolo, in milocul evenimentului si sa-mi torn toata gheata din frapiera pe picioare.

Mi-am dat seama ca nu o sa fie tocmai ok sa conduc o masina pe care nu o cunosc, cu tocurile pe care le purtam si cu picioarele aproape amortite, asa ca am zis pas. Am coborat la masina si m-am indreptat spre locul din spate, gandindu-ma ca uneori e bine sa fii condus 🙂 .

-Dar, inainte sa pornim, mai trebuie sa facem ceva, ne spune domnul care a venit cu noi din partea organizatorilor.

Se indreapta spre portbagajul masinii, scoate o trusa de cuie, se apropie de cauciucul din fata dreapta si, tacticos, incepe sa bata un cui cu ciocanul.

Ok, m-am gandit, cred ca e momentul sa ma duc sa ma descalt sus pe terasa, sigur o sa fie mai ok decat sa plec in trafic cu o masina ce are pana.

Dar curiozitatea a invins 🙂 , asa ca am amanat putin momentul retragerii mele discrete. Am urmarit fascinata cum cauciucul se dezumfla sub ochii nostri, iar domnul care acum isi strangea cuiele de pe asfalt, ne zambea linistit.

-Haideti, curaj! V-am zis ca nici nu o sa simtiti ca aveti pana, iar daca pastrati o viteza de max 80km la ora sunteti in siguranta ca si cum ati avea un cauciuc intreg.

Mda, asa ne zisese, dar una e sa asculti o prezentare si alta e sa mergi cu masina avand pana.

Inca imi aduc aminte cat de tare m-am speriat in vara, pe autostrada, cand am auzit o bufnitura puternica. Aveam peste 100 la ora, erau doi copii in masina si primul nostru gand a fost ca s-a deschis portbagajul si ca bagajele au inceput sa cada in spatele nostru.

Dupa cateva secunde de panica, pe bord a aparut martorul care ne spunea ca pierdem presiune la una dintre roti, asa ca am rasuflat oarecum usurati: aaa, e doar pana, ce bine. Am avut noroc ca autostrada era libera si am tras pe dreapta fara alte incidente. De-abia cand am vazut ce gaura aveam in cauciuc am realizat cu adevarat prin ce pericol trecusem.

Nu doresc nimanui sa treaca prin asta, asa ca am mai cantarit o data situatia in care ma aflam si pana la urma m-am urcat in masina cu roata dezumflata. Daca organizatorii au garantat ca suntem in siguranta nu aveam niciun motiv sa nu-i cred, vorbim despre Bridgestone, o companie serioasa si cel mai mare producator de anvelope din lume.

Am plecat cu masina de pe loc si m-am linistit imediat. Masina mergea normal, volanul nu tremura si nici nu tragea dreapta, practic, daca nu as fi vazut operatiunea in care cuiul era infipt in cauciuc, nici nu as fi banuit ca avem pana.

Experienta din seara respectiva m-a convins ca tot ce ni s-a spus in prezentare este adevarat. Anvelopele DriveGuard chiar ne protejeaza impotriva avariilor si ofera siguranta si comoditate. Mecanismul care le face sa ne permita continuarea drumului chiar si cand avem pana se datoreaza peretilor laterali dubli si aripioarelor de racire de cea mai inalta clasa.

Am sa va enumar in continuare cateva date tehnice, in cazul in care va intereseaza.

Din punctul meu de vedere, singura concluzie cu care vreau sa ramaneti la finalul acestui articol este ca avem la dispozitie niste anvelope cu care nu suntem in pericol daca facem pana in timp ce conducem. Anvelopele DriveGuard ne permit sa tinem situatia sub control si sa continuam sa mergem in siguranta cu masina, cu maxim 80 km pe ora.

Restul sunt detalii pentru cunoscatori:

Renumit pentru crearea unor tehnologii de vârf, inovatoare, noul produs Bridgestone DriveGuard schimbă complet regulile jocului datorită:

  • Capacităţii sistemului de a fi montat la orice vehicul de pasageri, indiferent de fabricant sau model. Sistemul Bridgestone DriveGuard nu este limitat de montajul din fabrică al unor mărci specifice şi poate fi instalat pe majoritatea maşinilor prevăzute cu TPMS[1], sistem obligatoriu în Europa la noile maşini începând cu noiembrie 2014, oferind potenţialul unui parc auto de 32 de milioane de vehicule apte pentru a fi echipate cu DriveGuard.
  • Răspunsului unic la aproape toate tipurile de avarii (inclusiv ale peretelui lateral şi ale benzii de rulare), ceea ce este diferit de orice alt tip de soluţie de mobilitate (de exemplu, materialele de etanşare). Noua eră a tehnologiei DriveGuard utilizează o aripă de aerisire de design brevetat, dar şi pereţi laterali de sprijin duri ranforsaţi care permit şoferului să păstreze controlul şi să conducă pe o distanţă de până la 80 km cu o viteză de până la 80 km pe oră după o pană, până se află în siguranţă să repare sau să înlocuiască anvelopa, conferind astfel relaxare în legătură cu avarierea pneurilor.
  • Filosofia „niciun compromis”. Bridgestone DriveGuard oferă performanţa celei mai bune clase, fără compromisuri în asistenţa pentru aderenţa pe teren umed sau rezistenţa la rulare, aşa cum confirmă şi excelentele valori în sistemul de etichetare european al anvelopelor[2], (A pentru aderenţa pe teren umed şi C pentru rezistenţa la rulare) şi testarea independentă de către TÜV Süd[3] ce demonstrează faptul că Bridgestone DriveGuard se clasează printre primele în categoriile de performanţă importante pentru şoferi, precum siguranţa pe teren umed, poziţionând astfel DriveGuard în fruntea condiţiilor de condus în siguranţă.

Conform studiilor de specialitate, 60% dintre soferi au suferit pene in ultimii 4 ani. E o cifra care mie imi da fiori asa ca o sa continui cu informatiile de specialitate:

DriveGuard ofera siguranţa pe carosabil – în practic orice condiţii – deoarece poate ajuta să prevină accidentele cauzate de perforare, pierderea presiunii sau alte tipuri de avarii ale anvelopelor.

„Bridgestone DriveGuard îţi permite să-ţi continui drumul şi să eviţi inconvenienţele ce survin brusc şi situaţiile periculoase care pot apărea atunci când ai o pană de cauciuc. Ţinând cont de limitele de viteză şi distanţă indicate, şoferii pot alege singuri unde şi când să îşi înlocuiască cauciucul. Tehnologia noastră revoluţionară  va contribui la siguranţa rutieră şi va conferi şoferilor un plus de relaxare”, a declarat Tom Adams, Director Replacement Sales în cadrul Bridgestone Europa

Cum funcţionează DriveGuard?

Bridgestone DriveGuard se află în prima linie a inovaţiei, utilizând cele mai recente tehnologii pentru a aduce mobilitatea la următorul nivel, oferind:

  • Mobilitate la presiune joasă, datorită:
    • Unui perete lateral ranforsat optimizat care susţine greutatea vehiculelor în cazul pierderii bruşte de aer, menţinând controlul asupra vehiculului în condiţii de siguranţă pe o distanţă de până la 80 km cu o viteză de până la 80 km pe oră.
    • Strat corp avansat cu înveliş din poliester care conferă rezistenţă ridicată la generarea de căldură, îmbunătăţind durabilitatea anvelopelor.
    • Nano Pro-Tech, un compus care reduce fricţiunea între moleculele de carbon, astfel reducând generarea de căldură în peretele lateral şi ajutând anvelopa să-ţi menţină forma.
    • Aripioare de aerisire de tehnologie înaltă brevetate din peretele lateral care direcţionează căldura mai puternică din peretele lateral către jantă şi astfel ajută la conservarea anvelopei, îmbunătăţind siguranţa şi durabilitatea.
  • Control pe suprafeţe umede, datorită:
    • Hidroplanării excelente: aderenţă excelentă cu distribuţie optimizată a golului în partea centrală a modelului.
    • Tratării îmbunătăţite a virajelor: blocuri conectoare cu distribuţie optimizată a presiunii la contact.
    • Distranţei scurte de oprire: conţinut bogat în siliciu cu tehnologie Nano Pro-Tech.
  • Confort, datorită:
    • Noului design în formă de coroană ce oferă absorbţie a neregularităţilor de pe şosea.
    • Indicatorului de nivel ranforsat optimizat.
    • Construcţiei cu greutate redusă.
    • Ajustare a confortului în funcţie de mărime.
    • Imobilitate sporită ceea ce asigură confort comparativ cu anvelopele standard.

Pentru orice alte informatii suplimentare si date tehnice, mergeti cu incredere pe site-ul oficial Bridgestone si pe Pagina de Facebook.

Ca sa fiti la curent cu toate noutatile despre Meseria de Parinte nu uitati sa dati Like Paginii de FB   si sa va inscrieti la Newsletter.

? Sharing is Caring! ?  Daca ti-a placut acest articol, distribuie-l catre prietenii tai de pe  Facebook (click aici).

Ana Maria Mitrus

Buna, Eu sunt Ana Maria Mitrus, sunt casatorita – cu Cristi, si sunt mama - pentru Alexandra si Andreea. Imi place sa petrec foarte mult timp cu familia mea si sa ma implic in tot ce inseamna cresterea si educatia fetitelor. Imi place sa cos si sa mesteresc, imi place sa citesc si sa aflu lucruri noi si interesante in orice domeniu. Imi plac oamenii care au ceva de spus si de la care pot sa invat ceva. Imi plac animalele, imi place sa merg cu rolele si imi place marea. Ma bucur de viata si sunt recunoscatoare pentru tot ce am.

Leave a Reply

Your email address will not be published.