Ati aflat despre gama de produse cosmetice dedicata frumusetii interioare?

Participam la un workshop de branding personal si la un moment dat am fost intrebata: care e brandul meu?

– Habar n-am, am raspuns foarte sincera. As putea sa ma aventurez sa spun ca e vorba despre “Meseria de parinte”, dar cumva simt ca asta e mai mult o marca decat  un brand.

Se pare ca am ghicit bine insa ramanea de gasit raspunsul la intrebarea despre brandul meu. Dupa cateva minute in care am fost cautata in toate cotloanele internetului, a venit si raspunsul:

– Uite, in aproape toate pozele porti un ruj rosu foarte intens, care te prinde foarte bine. E cumva o strategie de imagine sau e ceva care vine de la sine?

– Hmmm, ce intrebare, normal ca nu e nicio strategie de imagine. Imi place foarte mult sa port ruj rosu, am o colectie impresionanta 🙂 .

– Faci foarte bine, daca vreodata o sa constati ca esti recunoscuta instant atunci cand iti faci aparatia undeva, sa stii ca s-a putea sa fie si datorita rujului tau. Chiar ai putea sa faci din asta brandul tau personal.

Am plecat de acolo cu zambetul pe bune, nu inainte de a-mi arunca o privire complice in oglinda de la intrare.

Adevarul e ca imi place sa port ruj rosu pentru ca imi da o stare de bine, ma face sa am incredere in mine, sa fiu optimista si sa simt ca pot schimba lumea.

Iar Avon a venit parca in intampinarea mea cu noua gama de produse dedicata frumusetii interioare, care cuprinde igrediente precum curajul, increderea, bucuria, armonia, pofta de viata si optimismul, inspirate de femeile obisnuite din Romania. Tot cu aceasta ocazie, Avon a lansat si o colectie limitata de ambalaje ce ilustreaza starile inspirate de produsele pe care le insotesc.

2

Demersul Avon reprezinta cea de-a doua etapa a campaniei Schimba lumea prin frumusete, care isi propune sa aduca in prim plan femeile obisnuite, ca mine si ca tine, pentru care ritualul de frumusete trece dincolo de latura functionala si are menirea de a aduce la suprafata atitudinea potrivita pentru a depasi orice provocare.



3

Exista si un clip care insoteste aceasta campanie, ce are in rolurile principale reprezentantele AVON, si care este o recunoastere a frumusetii si a puterii interioare a tuturor femeilor din Romania.

Si pentru ca fooooarte multa lume m-a intrebat in ultimul timp ce ruj folosesc, recunosc am gasit rujul perfect, are o culoare care imi place la nebunie iar  ca bonus adaug faptul ca tine ore in sir. Imi dau cu el dimineata si pana dupa amiaza,  la 4-5, foarte rar am nevoie de un refresh. Alesul meu face parte din colectia de rujuri True Color Perfectly Matte si poarta numele Ravishing Rose.

1

Campania „Schimba lumea prin frumusete” face parte dintr-o ampla initiativa globala ce poarta numele de „Beauty For a Purpose”.

Ca sa fiti la curent cu toate noutatile de pe Meseriadeparinte.ro nu uitati sa va inscrieti la Newsletter.

2 3

1

 

Comenteaza cu contul de FB

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *