Acces gratuit la Muzeul Național de Istorie a României, în perioada 5 – 9 septembrie 2018
Muzeul Național de Istorie a României (MNIR) oferă acces gratuit publicului larg, în perioada 5 – 9 septembrie a.c. (miercuri-duminică, 10:00-18:00).
Această facilitate este susținută de către Guvernul României, la inițiativa Secretariatului General al Guvernului (SGG), Programul de Internship.
Cu această ocazie, vizitatorii se vor putea bucura atât de expozițiile permanente ale muzeului, precum, „Copia Columnei lui Traian”, „Lapidarium” și „Tezaurul Istoric”, cât și de cele temporare, cum sunt „România în Marele Război”, „Mărăști, Mărășești, Oituz”, „Imago Romaniae. Terra Christiana”, „Mircea cel Bătrân – 600”.
Acțiunea a fost gândită ca un gest cu valoare simbolică, fiind menită să stimuleze interesul pentru istoria și cultura românilor într-un an deosebit de important, Anul Centenar.
Ca sa fii la curent cu toate noutatile despre Meseria de Parinte nu uita sa:
Sharing is Caring! ❤
******************************************************************
Meseriadeparinte.ro este un blog personal, proprietarul de drept este Ana Maria Mitrus.
Ca vizitator si deci utilizator al blogului confirmi ca ai citit si esti de acord sa respecti TERMENII SI CONDITIILE stabilite de Meseriadeparinte.ro.
Folosirea acestui blog si a serviciilor continute in el, este gratuita, sub rezerva respectarii de catre vizitatori a acestor termeni si conditii.
Articolele publicate pe Meseriadeparinte.ro se afla sub protectia legilor privind drepturile de proprietate intelectuala (cum ar fi – dar nu limitativ la: L8/1996 privind dreptul de autor si drepturile conexe, L84/1998 privind marcile si indicatiile geografice).
Despre Kaufland România
Kaufland se numără printre cele mai mari companii de retail din Europa, cu peste 1.300 de magazine în 7 țări și o rețea de 119 magazine în România. În 2017, Kaufland România a primit pentru a doua oară certificarea Best Buy Award, care atestă că este lanțul de magazine cu cel mai bun raport calitate – preț de pe piața locală. Kaufland deține și distincția Customers’ Friend pentru compania cu cele mai bune servicii pentru clienți, acordată de Institutul internațional ICERTIAS, în urma unei analize de piață. Strategia noastră are ca scop îndeplinirea dorinţele clienților cu accent pe garanţiile şi serviciile noastre.