Danonino Puterea unui DA

Comments

comments

  • Article By :
    Buna, Eu sunt Ana Maria Mitrus, sunt casatorita – cu Cristi, si sunt mama - pentru Alexandra si Andreea. Imi place sa petrec foarte mult timp cu familia mea si sa ma implic in tot ce inseamna cresterea si educatia fetitelor. Imi place sa cos si sa mesteresc, imi place sa citesc si sa aflu lucruri noi si interesante in orice domeniu. Imi plac oamenii care au ceva de spus si de la care pot sa invat ceva. Imi plac animalele, imi place sa merg cu rolele si imi place marea. Ma bucur de viata si sunt recunoscatoare pentru tot ce am.

Random Posts

  • O luna de distractie

    Asta ne asteapta, o luna de distractie primita cadou de la  BluParty 🙂 . E vorba de un pachet surpriza in valoare de 700 de lei, de care poate beneficia orice copil aniversat, o surpriza despre care trebuie neaparat sa va povestesc.

    Si spun asta pentru ca, fara sa plateasca nimic in plus, fiecare sarbatorit primeste bilete la playground-uri, centre de activitati, cursuri si ateliere de invatare si creatie, cursuri de inot si educatie acvatica, cursuri de muzica, de dans sau de pictura si cursuri de limbi straine. Iar la final, cei mici pot sa mearga la un tuns si o manichiura, care fac parte din cadou 🙂 .

    Astfel, pentru cei mici distractia nu se incheie la petrecere pentru ca vor  avea la dispozitie inca o luna de distractie. Este una dintre cele mai ingenioase si atractive oferte de care am auzit in ultimul timp, pentru ca cei de la BluParty si-au unit fortele cu noua retaileri locali, reusind astfel sa ofere fiecarui copil aniversat, o luna de cadouri gratuite.

    Accesul la activitati este gratuit timp de o luna dupa aniversarea sabatoritului iar pachetul supriza este oferit la toate avenimentele care includ unul din programele de animatie BluParty. Cel mai mic pachet de animatie BluPArty pentru care putem primi “O luna de distractie” costa 179 de lei si include o ora de jocuri, modelare de baloane si face painting cu un animator.

    Partenerii care ofera cadouri sunt: Baby Spa, Golf Planet, Grand Play Baneasa, Gymboland AFI Mall si Promenada, Ikedoo si Smart Play. Toate informatiile despre surprizele oferite de BluParty si parteneri sunt detaliate si updatate in permanenta aici.

    Ideea este foarte simpla si s-a bucurat de un mare succes iar echipa BluPArty planuieste sa stranga si mai multi retaileri pentru a ne oferi cat mai multe servicii gratuite.

    Am aflat ca cele mai solicitate personaje pentru petreceri sunt Printesa Elsa si  sora sa Anna din filmul de animatie Frozen dar si supereroii Spider Man, Batman, Super Man, DarthVader, Iron Man si Testoasele Nija. Putem alege dintr-o lista de peste 60 de animatori si personaje pentru copii, aduse la viata de o echipa de actori profesionisti.

    Aici gasiti poze de la petrecerile organizate de BluParty iar in curand o sa va aratam si cum am petrecut noi “O luna de distractie” 🙂 .

    Ca sa fiti la curent cu noutatile despre Meseria de parinte, nu uitati sa dati Like Paginii de FB   sau sa va inscrieti la Newsletter.

    bluparty

    Comments

    comments

  • Ipoteze Adleriene

    1.Orice comportament are o semnifica?ie social?.

    Conform lui Adler comportamentul uman este motivat de trebuin?e sociale, oamenii fiind in mod inerent fiin?e sociale. El ofer? o viziune optimist? ?i umanist? asupra vie?ii, considerand fiin?ele umane profund capabile de cooperare pentru a tr?i impreun?, de a lupta pentru imbun?t??ire, autoimplinire ?i de a contribui la binele (bun?starea) comun?. Conceptul central al psihologiei sale este „sentimentul de comuniune social?” (numit ?i interes social, sentiment social, sentiment comunitar, sim? social).

    2.Personalitatea uman? are unitate ?i teme directoare.

    Persoana este o unitate indivizibil? ?i are nevoie s? fie in?eleas? ca „persoan? total?”, in care gandurile, sentimentele, ac?iunile, visele, amintirile ?i chiar fiziologia merg in aceea?i direc?ie. Persoana este un sistem in care intregul este mai mare (decat) ?i diferit de p?r?ile sale. In acest intreg Adler a v?zut unitatea persoanei, in al c?rei comportament exist? o tem? consistent?, directoare (in cazul fiec?rei persoane).

    3.Comportamentul este o func?ie a percep?iilor noastre (subiective). Cum ajungem s? dezvolt?m aceast? tem?? Este un proces activ ?i creativ in care indivizii atribuie semnifica?ii experien?elor de via?? cu care se confrunt?. Din acest material brut ei construiesc realitatea subiectiv? la care r?spund. Nu experien?ele din copil?rie sunt cruciale ci actualele interpret?ri ale acestor evenimente.

     4.Orice comportament urm?re?te un scop.

    Adler sus?ine c? orice comportament urm?re?te un scop ?i este direc?ionat spre o ?int?, de?i indivizii nu sunt intotdeauna con?tien?i c? au astfel de motive. Dac? indivizii au anumite capacit??i pe care nu ?i le dezvolt? sau nu le utilizeaz?, aceast? lips? de ac?iune serve?te unui scop. Utilizarea este mai important? decat posesia. Indivizii nu sunt victime pasive ale eredit??ii sau mediului ci sunt cei caer construiesc ?i interpreteaz? în mod activ situa?iile (subiec?i).

    5.Str?duin?a spre semnifica?ie explic? motivele.

    Adler a descoperit c?, drept urmare a neajutor?rii sale ini?iale, un copil mic se simte inferior ?i se lupt? s? dep??easc? sentimentul de incompletitudine prin progresarea c?tre un alt nivel al dezvolt?rii. Tr?irea inferiorit??ii ?i compensarea acesteia devin principiul dinamic al motiva?iei, mi?cand individul de la un nivel de dezvoltare spre altul. Aceast? str?duin??/ambi?ie dureaz? intreaga via??. Acest proces incepe in copil?ria mic?, atunci cand copilul devine con?tient de inadecvarea sa, in special cand se compar? cu copiii mai mari sau cu adul?ii. Ca rezultat ei tr?iesc ceea ce Adler numea „situa?ie –„(minus). Sentimentele de inferioritate devin motiva?ia str?duin?ei spre ceea ce el numea „situa?ie+”(plus). Adler sus?inea c? noi nu ne ghid?m intotdeauna in ac?iunile noastre dup? realitate, ci ?i dup? fic?iune. Adler a lansat conceptul de „scop final”, care este o crea?ie fictiv?, o situa?ie ideal? imaginar? care ghideaz? persoana în prezent. Scopul final este rezultatul unui proces care este unic pentru fiecare individ, un proces numit de Adler „logica privat?”. F?r? suport potrivit ?i incurajare in anii formativi ai vie?ii, indivizii pot ajunge s? dezvolte sentimente exagerate de inferioritate ?i s? se str?duiasc? spre atingerea unui scop de superioritate imaginar?, evitand testele reale pentru sine. Scopul lor final va fi egocentric, pe partea nefolositoare (celorlal?i) a vie?ii, in loc de scopul cooper?rii ?i al sentimentului de comuniune. Astfel de indivizi i?i vor dezv?lui auto-interesul, preocuparea pentru putere, evitarea ?i retragerea.

    6.Stilul vie?ii

    Adler a numit abordarea individual? caracteristic? a vie?ii „stilul vie?ii”, modul unic în care individul încearc? s?-?i realizeze scopul final fictiv ?i întâlne?te sau evit? ceea ce el numea „sarcinile vie?ii”: munca, societatea/comunitatea ?i iubirea. Stilul vie?ii se formeaz? in copil?rie ?i este unic. Nu exist? doi oameni care s? aib? acela?i stil al vie?ii. In cazul indivizilor s?n?to?i, confruntarea cu sarcinile vie?ii este relativ flexibil?. Ei pot g?si modalit??i de rezolvare a problemelor iar atunci cand o cale este blocat?, ei pot alege o alta, dar acest lucru nu este caracteristic ?i indivizilor tulbura?i, care de obicei insist? intr-o singur? direc?ie, pe o singur? cale.

    Comments

    comments

  • Pot fi petrecerile de copii un succes?

    Daca ma intrebati pe mine, petrecerile de copii pot fi descrise printr-un singur cuvant: HAOS! O fi de la dulciuri, de la sucuri, de la zahar, de la altceva… nu stiu. Stiu  doar ca cei mici par scapati din cusca si urla si alearga si arunca cu bile si se imbrancesc in timp ce parintii asteapta sa se termine odata. Sau, cei mai relaxati, socializeaza la o tigara. Sau, cei si mai relaxati pleaca si se intorc dupa doua ore sa-si recupereze copchilul agitat si transpirat.

    Eu prin definitie nu sunt relaxata. Nici cu copiii mei dar nici cu ai altora cand vad ca se arunca in cap sau isi dau branci de la inaltime sau alearga cu furculita in gura. Nu pot sa stau si sa ma uit asa ca sunt tot timpul in alerta si uneori cu gura pe ei, incercand sa anticipez orice dezastru. Stiu ca nici asa nu e bine, dar nu-mi place si nu cred ca o sa ma obisnuiesc vreodata cu atmosfera asta de… HAOS 🙂 .

    Si avand idei preconcepute bazate pe experienta de… sa zicem 7 ani de petreceri de copii, sunt destul de nelinistita la primirea oricarei invitatii, fie ca este despre o zi de nastere sau despre o serbare.

    Ei bine, saptamana asta, pentru mine a fost daramat un mit, acela ca petrecerile de copii nu au cum sa fie amuzante. S-a dovedit ca nu e nevoie decat de niste spatiu si de un om care sa stie cum sa-i anime pe cei mici si sa se joace cu ei jocuri de echipa. Iar cei mici nu doar ca devin dintr-o data cooperanti si atenti, dar… se distreaza. Si rad cu lacrimi, in mod organizat. Iar parintii se uita ca la un spectacol de stand-up comedy si il felicita pe cel care a avut minunata idee sa-l cheme ca animator pe Marius Dragus.

    3

    Ce sa va povestesc…. i-a impartit pe echipe, i-a pus sa se descalte si le-a ascuns pantofii. Pe urma a facut un concurs cine-si gaseste pantofii mai repede.

    Apoi a facut un concurs de dans. Cand le-a spus ce urmeaza au fost chiote de bucurie… urmate de momente de perplexitate pentru ca in boxe nu s-a auzit nici Cai verzi pe pereti, nici Eu vara nu dorm si nici Puisor, Puisor, adica repertoriul lor favorit. Marius i-a pus sa danseze pe Jump Around 🙂 . “Jump, jump, jump, every body jump. Haideti, cu totii, si dati din mana dreapta 😀 . Si acum sarim. Jump, jump!

    [youtube g7IVAH1JauE nolink]

    I-a chemat pe rand la microfon sa spuna fiecare cate doua fapte bune si doua …. mai putin bune facute in 2013 :). Iar a fost bataie, cine ia primul microfonul. Daca stau sa ma gandesc e prima data cand vad copii inghesuindu-se sa vorbeasca la microfon.

    Si da, e prima data cand vad copii dansand. Impreuna.

    I-a gratulat cu apelative gen Mr. Miyaghi sau Tin Tin 🙂 iar cei mici se tavaleau pe jos de ras, probabil isi imaginau ca le-a inventat el pe loc 🙂 .

    Noi pe de alta parte ne prapadeam de ras la mese pentru ca a fost cel mai bun spectacol jucat de copiii nostri si culmea, nu a fost pregatit deloc inainte.

    Deci da, ma bucur sa va anunt ca se poate! Exista si petreceri inteligente pentru copii inteligenti. Fara imbranceli, tipete, HAOS, muzica proasta data la maxim sau printese si pictura pe fata.

    1

     

    Comments

    comments

  • Campania Vita Force despre beneficiile nutritive ale legumelor si fructelor. La final avem #Concurs!

    O metoda foarte amuzanta de a-i imprieteni pe copii cu legumele si fructele este sa le prezentati cele 7 mascote cu nume sugestive, adevarati luptatori de colectie:  Brock the Rock, Căp.Șuna, Butoi Usturoi, Căpitan Banan, Maior Morcovior, Vine Tou și Para Militara 🙂 .

    Personajele se regasesc si in varianta magneti de frigider si va spun imediat cum puteti intra in posesia lor. Mai intai insa as vrea sa va prezit eroii asa cum se cuvine:

    brock the rock and capsunaButoi usturoi and Capitan BananMaior Morcoviorand Vineotu Para MilitaraDaca deja zambiti la citirea descrierilor de mai sus, atunci trebuie sa sa aflati ca in perioada 6 iulie – 4 octombrie, in magazinele PENNY Market din toata tara se desfasoara campania Vita Force. Scopul campaniei este de a informa copiii si parintii totodata despre beneficiile nutritive ale acestor legume si fructe intr-un mod cat mai funny si usor de memorat.

    Mecanismul este simplu la achizitonarea anumitor produse participante la campanie sau pentru fiecare 25 de lei cheltuiti in magazinele PENNY sau XXL primiti cate un punct. La 40 de puncte primiti una dintre cele 7 jucarii din plus, gratuit. La 20 de puncte oricare dintre plusuri poate fi achizionat cu 15 lei. Pretul masotelor, fara puncte, este de 50 de lei.

    Pe langa cele 7 mascote mai puteti castiga cate un magnet de figider cu unul dintre personaje, raspunzand la intrebarea de aici (se schimba saptamanal) si completand un formular.

    Capsuna

    Mai multe detalii despre Campania Vita Force gasiti pe site-ul oficial sau pe Pagina de FB Penny Market. De asemenea, nu uitati sa cititi si Regulamentul complet al Campaniei.

    La finalul acestui articol va invit la #CONCURS, puteti castiga unul dintre cele 5 seturi de magneti (cu fiecare personaj).

    magneti Vita Force

    Tot ce trebuie sa faceti este sa-mi spuneti care este leguma sau fructul preferat al micutului vostru. Puteti lasa raspunsul intr-un comentariu pe blog sau la postarea de pe Pagina de FB.

    Durata concursului este de 7 zile, intre 10 si 16 august, iar miercuri 17 august 2016, cu ajutorul lui random.org voi anunta cine sunt castigatorii.

    Premiile vor fi trimise castigatorilor direct de catre Penny Market si agentia care se ocupa de promovarea campaniei.

    Pentru orice detalii suplimentare va stau la dispozitie.

    Va doresc multa bafta si ne auzim pe 17 august.

    Pana atunci insa, ca sa fiti la curent cu toate noutatile despre Meseria de Parinte nu uitati sa dati Like Paginii de FB   sau sa va inscrieti la Newsletter.

    Comments

    comments

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*
*