Cine-ar bate un cui in cauciuc inainte sa plece cu masina?!

– Si acum va invitam sa faceti un testdrive. Cine vrea sa conduca trebuie sa semneze intai un formular, cine este pasager deja poate sa coboare la masini.

Anuntasem ca o sa conduc si eu, dar eram pe tocuri de peste 12 ore si aproape nu imi mai simteam degetele de la picioare. As fi dat orice sa pot sa ma descalt chiar acolo, in milocul evenimentului si sa-mi torn toata gheata din frapiera pe picioare.

Mi-am dat seama ca nu o sa fie tocmai ok sa conduc o masina pe care nu o cunosc, cu tocurile pe care le purtam si cu picioarele aproape amortite, asa ca am zis pas. Am coborat la masina si m-am indreptat spre locul din spate, gandindu-ma ca uneori e bine sa fii condus ­čÖé .

-Dar, inainte sa pornim, mai trebuie sa facem ceva, ne spune domnul care a venit cu noi din partea organizatorilor.

Se indreapta spre portbagajul masinii, scoate o trusa de cuie, se apropie de cauciucul din fata dreapta si, tacticos, incepe sa bata un cui cu ciocanul.

Ok, m-am gandit, cred ca e momentul sa ma duc sa ma descalt sus pe terasa, sigur o sa fie mai ok decat sa plec in trafic cu o masina ce are pana.

Dar curiozitatea a invins ­čÖé , asa ca am amanat putin momentul retragerii mele discrete. Am urmarit fascinata cum cauciucul se dezumfla sub ochii nostri, iar domnul care acum isi strangea cuiele de pe asfalt, ne zambea linistit.

-Haideti, curaj! V-am zis ca nici nu o sa simtiti ca aveti pana, iar daca pastrati o viteza de max 80km la ora sunteti in siguranta ca si cum ati avea un cauciuc intreg.

Mda, asa ne zisese, dar una e sa asculti o prezentare si alta e sa mergi cu masina avand pana.

Inca imi aduc aminte cat de tare m-am speriat in vara, pe autostrada, cand am auzit o bufnitura puternica. Aveam peste 100 la ora, erau doi copii in masina si primul nostru gand a fost ca s-a deschis portbagajul si ca bagajele au inceput sa cada in spatele nostru.

Dupa cateva secunde de panica, pe bord a aparut martorul care ne spunea ca pierdem presiune la una dintre roti, asa ca am rasuflat oarecum usurati: aaa, e doar pana, ce bine. Am avut noroc ca autostrada era libera si am tras pe dreapta fara alte incidente. De-abia cand am vazut ce gaura aveam in cauciuc am realizat cu adevarat prin ce pericol trecusem.

Nu doresc nimanui sa treaca prin asta, asa ca am mai cantarit o data situatia in care ma aflam si pana la urma m-am urcat in masina cu roata dezumflata. Daca organizatorii au garantat ca suntem in siguranta nu aveam niciun motiv sa nu-i cred, vorbim despre Bridgestone, o companie serioasa si cel mai mare producator de anvelope din lume.

Citeste si:  Va astept la Top Social Brands

Am plecat cu masina de pe loc si m-am linistit imediat. Masina mergea normal, volanul nu tremura si nici nu tragea dreapta, practic, daca nu as fi vazut operatiunea in care cuiul era infipt in cauciuc, nici nu as fi banuit ca avem pana.

Experienta din seara respectiva m-a convins ca tot ce ni s-a spus in prezentare este adevarat. Anvelopele DriveGuard chiar ne protejeaza impotriva avariilor si ofera siguranta si comoditate. Mecanismul care le face sa ne permita continuarea drumului chiar si cand avem pana se datoreaza peretilor laterali dubli si aripioarelor de racire de cea mai inalta clasa.

Am sa va enumar in continuare cateva date tehnice, in cazul in care va intereseaza.

Din punctul meu de vedere, singura concluzie cu care vreau sa ramaneti la finalul acestui articol este ca avem la dispozitie niste anvelope cu care nu suntem in pericol daca facem pana in timp ce conducem. Anvelopele DriveGuard ne permit sa tinem situatia sub control si sa continuam sa mergem in siguranta cu masina, cu maxim 80 km pe ora.

Restul sunt detalii pentru cunoscatori:

Renumit pentru crearea unor tehnologii de vârf, inovatoare, noul produs Bridgestone DriveGuard schimbă complet regulile jocului datorită:

  • Capacit─â┼úii sistemului de a fi montat la orice vehicul de pasageri, indiferent de fabricant sau model. Sistemul Bridgestone DriveGuard nu este limitat de montajul din fabric─â al unor m─ârci specifice ┼či poate fi instalat pe majoritatea ma┼činilor prev─âzute cu TPMS[1], sistem obligatoriu ├«n Europa la noile ma┼čini ├«ncep├ónd cu noiembrie 2014, oferind poten┼úialul unui parc auto de 32 de milioane de vehicule apte pentru a fi echipate cu DriveGuard.
  • R─âspunsului unic la aproape toate tipurile de avarii (inclusiv ale peretelui lateral ┼či ale benzii de rulare), ceea ce este diferit de orice alt tip de solu┼úie de mobilitate (de exemplu, materialele de etan┼čare). Noua er─â a tehnologiei DriveGuard utilizeaz─â o arip─â de aerisire de design brevetat, dar ┼či pere┼úi laterali de sprijin duri ranforsa┼úi care permit ┼čoferului s─â p─âstreze controlul ┼či s─â conduc─â pe o distan┼ú─â de p├ón─â la 80 km cu o vitez─â de p├ón─â la 80 km pe or─â dup─â o pan─â, p├ón─â se afl─â ├«n siguran┼ú─â s─â repare sau s─â ├«nlocuiasc─â anvelopa, conferind astfel relaxare ├«n leg─âtur─â cu avarierea pneurilor.
  • Filosofia ÔÇ×niciun compromisÔÇŁ. Bridgestone DriveGuard ofer─â performan┼úa celei mai bune clase, f─âr─â compromisuri ├«n asisten┼úa pentru aderen┼úa pe teren umed sau rezisten┼úa la rulare, a┼ča cum confirm─â ┼či excelentele valori ├«n sistemul de etichetare european al anvelopelor[2], (A pentru aderen┼úa pe teren umed ┼či C pentru rezisten┼úa la rulare) ┼či testarea independent─â de c─âtre T├ťV S├╝d[3] ce demonstreaz─â faptul c─â Bridgestone DriveGuard se claseaz─â printre primele ├«n categoriile de performan┼ú─â importante pentru ┼čoferi, precum siguran┼úa pe teren umed, pozi┼úion├ónd astfel DriveGuard ├«n fruntea condi┼úiilor de condus ├«n siguran┼ú─â.
Citeste si:  SuperBlog 2012

Conform studiilor de specialitate, 60% dintre soferi au suferit pene in ultimii 4 ani. E o cifra care mie imi da fiori asa ca o sa continui cu informatiile de specialitate:

DriveGuard ofera siguran┼úa pe carosabil ÔÇô ├«n practic orice condi┼úii – deoarece poate ajuta s─â previn─â accidentele cauzate de perforare, pierderea presiunii sau alte tipuri de avarii ale anvelopelor.

ÔÇ×Bridgestone DriveGuard ├«┼úi permite s─â-┼úi continui drumul ┼či s─â evi┼úi inconvenien┼úele ce survin brusc ┼či situa┼úiile periculoase care pot ap─ârea atunci c├ónd ai o pan─â de cauciuc. ┼óin├ónd cont de limitele de vitez─â ┼či distan┼ú─â indicate, ┼čoferii pot alege singuri unde ┼či c├ónd s─â ├«┼či ├«nlocuiasc─â cauciucul. Tehnologia noastr─â revolu┼úionar─â┬á va contribui la siguran┼úa rutier─â ┼či va conferi ┼čoferilor un plus de relaxareÔÇŁ, a declarat Tom Adams, Director Replacement Sales ├«n cadrul Bridgestone Europa

Cum funcţionează DriveGuard?

Bridgestone DriveGuard se află în prima linie a inovaţiei, utilizând cele mai recente tehnologii pentru a aduce mobilitatea la următorul nivel, oferind:

Citeste si:  Cum sa-ti dai seama daca esti un parinte violent sau care-si abuzeaza copilul
  • Mobilitate la presiune joas─â, datorit─â:
    • Unui perete lateral ranforsat optimizat care sus┼úine greutatea vehiculelor ├«n cazul pierderii bru┼čte de aer, men┼úin├ónd controlul asupra vehiculului ├«n condi┼úii de siguran┼ú─â pe o distan┼ú─â de p├ón─â la 80 km cu o vitez─â de p├ón─â la 80 km pe or─â.
    • Strat corp avansat cu ├«nveli┼č din poliester care confer─â rezisten┼ú─â ridicat─â la generarea de c─âldur─â, ├«mbun─ât─â┼úind durabilitatea anvelopelor.
    • Nano Pro-Tech, un compus care reduce fric┼úiunea ├«ntre moleculele de carbon, astfel reduc├ónd generarea de c─âldur─â ├«n peretele lateral ┼či ajut├ónd anvelopa s─â-┼úi men┼úin─â forma.
    • Aripioare de aerisire de tehnologie ├«nalt─â brevetate din peretele lateral care direc┼úioneaz─â c─âldura mai puternic─â din peretele lateral c─âtre jant─â ┼či astfel ajut─â la conservarea anvelopei, ├«mbun─ât─â┼úind siguran┼úa ┼či durabilitatea.
  • Control pe suprafe┼úe umede, datorit─â:
    • Hidroplan─ârii excelente: aderen┼ú─â excelent─â cu distribu┼úie optimizat─â a golului ├«n partea central─â a modelului.
    • Trat─ârii ├«mbun─ât─â┼úite a virajelor: blocuri conectoare cu distribu┼úie optimizat─â a presiunii la contact.
    • Distran┼úei scurte de oprire: con┼úinut bogat ├«n siliciu cu tehnologie Nano Pro-Tech.
  • Confort, datorit─â:
    • Noului design ├«n form─â de coroan─â ce ofer─â absorb┼úie a neregularit─â┼úilor de pe ┼čosea.
    • Indicatorului de nivel ranforsat optimizat.
    • Construc┼úiei cu greutate redus─â.
    • Ajustare a confortului ├«n func┼úie de m─ârime.
    • Imobilitate sporit─â ceea ce asigur─â confort comparativ cu anvelopele standard.

Pentru orice alte informatii suplimentare si date tehnice, mergeti cu incredere pe site-ul oficial Bridgestone si pe Pagina de Facebook.

Ca sa fiti la curent cu toate noutatile despre Meseria de Parinte nu uitati sa dati Like Paginii de FB   si sa va inscrieti la Newsletter.

­čśś┬áSharing is Caring!┬á­čśś┬á Daca ti-a placut acest articol, distribuie-l catre prietenii tai de pe ┬áFacebook┬á(click aici).

Comments

comments

  • Buna, Eu sunt Ana Maria Mitrus, sunt casatorita ÔÇô cu Cristi, si sunt mama - pentru Alexandra si Andreea. Imi place sa petrec foarte mult timp cu familia mea si sa ma implic in tot ce inseamna cresterea si educatia fetitelor. Imi place sa cos si sa mesteresc, imi place sa citesc si sa aflu lucruri noi si interesante in orice domeniu. Imi plac oamenii care au ceva de spus si de la care pot sa invat ceva. Imi plac animalele, imi place sa merg cu rolele si imi place marea. Ma bucur de viata si sunt recunoscatoare pentru tot ce am.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*
*