Campania Vita Force despre beneficiile nutritive ale legumelor si fructelor. La final avem #Concurs!

O metoda foarte amuzanta de a-i imprieteni pe copii cu legumele si fructele este sa le prezentati cele 7 mascote cu nume sugestive, adevarati luptatori de colectie:  Brock the Rock, Căp.Șuna, Butoi Usturoi, Căpitan Banan, Maior Morcovior, Vine Tou și Para Militara 🙂 .

Personajele se regasesc si in varianta magneti de frigider si va spun imediat cum puteti intra in posesia lor. Mai intai insa as vrea sa va prezit eroii asa cum se cuvine:

brock the rock and capsunaButoi usturoi and Capitan BananMaior Morcoviorand Vineotu Para MilitaraDaca deja zambiti la citirea descrierilor de mai sus, atunci trebuie sa sa aflati ca in perioada 6 iulie – 4 octombrie, in magazinele PENNY Market din toata tara se desfasoara campania Vita Force. Scopul campaniei este de a informa copiii si parintii totodata despre beneficiile nutritive ale acestor legume si fructe intr-un mod cat mai funny si usor de memorat.

Mecanismul este simplu la achizitonarea anumitor produse participante la campanie sau pentru fiecare 25 de lei cheltuiti in magazinele PENNY sau XXL primiti cate un punct. La 40 de puncte primiti una dintre cele 7 jucarii din plus, gratuit. La 20 de puncte oricare dintre plusuri poate fi achizionat cu 15 lei. Pretul masotelor, fara puncte, este de 50 de lei.

Citeste si:  Castigatorul concursului Bebetex

Pe langa cele 7 mascote mai puteti castiga cate un magnet de figider cu unul dintre personaje, raspunzand la intrebarea de aici (se schimba saptamanal) si completand un formular.

Capsuna

Mai multe detalii despre Campania Vita Force gasiti pe site-ul oficial sau pe Pagina de FB Penny Market. De asemenea, nu uitati sa cititi si Regulamentul complet al Campaniei.

La finalul acestui articol va invit la #CONCURS, puteti castiga unul dintre cele 5 seturi de magneti (cu fiecare personaj).

magneti Vita Force

Tot ce trebuie sa faceti este sa-mi spuneti care este leguma sau fructul preferat al micutului vostru. Puteti lasa raspunsul intr-un comentariu pe blog sau la postarea de pe Pagina de FB.

Durata concursului este de 7 zile, intre 10 si 16 august, iar miercuri 17 august 2016, cu ajutorul lui random.org voi anunta cine sunt castigatorii.

Premiile vor fi trimise castigatorilor direct de catre Penny Market si agentia care se ocupa de promovarea campaniei.

Citeste si:  Cine-ar bate un cui in cauciuc inainte sa plece cu masina?!

Pentru orice detalii suplimentare va stau la dispozitie.

Va doresc multa bafta si ne auzim pe 17 august.

Pana atunci insa, ca sa fiti la curent cu toate noutatile despre Meseria de Parinte nu uitati sa dati Like Paginii de FB   sau sa va inscrieti la Newsletter.

Comments

comments

  • Buna, Eu sunt Ana Maria Mitrus, sunt casatorita – cu Cristi, si sunt mama - pentru Alexandra si Andreea. Imi place sa petrec foarte mult timp cu familia mea si sa ma implic in tot ce inseamna cresterea si educatia fetitelor. Imi place sa cos si sa mesteresc, imi place sa citesc si sa aflu lucruri noi si interesante in orice domeniu. Imi plac oamenii care au ceva de spus si de la care pot sa invat ceva. Imi plac animalele, imi place sa merg cu rolele si imi place marea. Ma bucur de viata si sunt recunoscatoare pentru tot ce am.

  • S-a lansat colectia caritabila #Sofisticata

    Un nou proiect de suflet derulat in favoarea copiilor nascuti prematur si a familiior lor. Asociatia Unu si Unu alaturi […]

  • Cine vine cu mine la “Stylish Mom”?

    “Stylish Mom” este un eveniment de fashion lansat de Urbankid.ro, ce va avea loc sambata, pe 7 decembrie. Este cel […]

  • Social Media for Parents

    Vineri, 29 iunie 2012 va avea loc la Crown Plaza in Bucuresti, prima conferinta locala dedicata parintilor activi in mediul online, […]

  • Duminica dimineata

    – Mami, pot sa ma uit si eu la un desen? – Da, dar pe urma sa stii ca te […]

One thought on “Campania Vita Force despre beneficiile nutritive ale legumelor si fructelor. La final avem #Concurs!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

*
*